iMieszkaniec.pl zapewnia pełną obsługę zgłoszeń bez konieczności bezpośredniego kontaktu. Jest to elektroniczny zeszyt do zlecania, monitorowania i dokumentowania zgłoszeń np. usterek. Dostępny jest zarówno z telefonu, jak i komputera, z domu lub z pracy.
Wpisujesz zgłoszenie ( np. usterkę ) i przekazujesz je mailowo lub na aplikację mobilną do Spółdzielni. Na bieżąco widzisz status realizacji zgłoszenia oraz jego szczegóły (notatki, zdjęcia, załączniki).
W celu uruchomienia usługi iMieszkaniec.pl należy się zarejestrować konto (link poniżej).
Następnie należy złożyć osobiście w Dziale Technicznym SM „Nowy Bieżanów” (pok. nr 17) „Formularz Zgłoszeniowy iMieszkaniec.pl” (poniżej druk).
Po otrzymaniu formularza jw. pracownicy w Spółdzielni dokonają aktywacji konta.